bugün
- kadınlar neden aldatır9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- dut ağacı5
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- orospum2
- sürekli esnemek3
- chp'deki değişimciler5
- performans sanatçısı3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- eren ali bingöl2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sedat pekmez12
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- yagmurcu ile revani yemek4
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- agresif süs köpeği3
- duşta şarkı söylemek2
- futbol8
- muşlettin amca4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- z kuşağının metal dinlememesi2
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- utanmadan şort giyen erkek7
- askerlik4
- kadin2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- kadında güzellik aramayan erkek2
askerlik yapmanın artık vatan hizmeti olmadığını bilmemekten kaynaklanan önermedir. artık savaşların ekonomik ortamda yapıldığını, üretip başka ülkeye satanın, o ülkeyi işgal etmiş olduğunu bilmemek, buna aklı yetmemektir.
evet, (bkz: biz yaptık da ne oldu hacı) diyorum, hayatımızın en verimli çağında sağa sola dönmeyi ,sürünmeyi öğretmeye çalışmadılar mı bize? itaat etmeyi, ezik olmayı, boşuna hiçbir zaman işimize yaramayacak bilgiyi öğretmeye çalışmadılar mı?
saçmalıklar sürüsünün içinde bizi süründürmediler mi?
20 yaşındaki gencecik eğitimsiz insanlarımız bu sistem içinde dağlarda kaybolup gitmedi mi?
sen bilimde var olmazsan, diline sahip çıkmazsan, kültürüne sahip çıkmazsan, sanatın olmazsa ve sanatçıları hor görürsen, evet kalkınamaz ve askerlik sistemine bağımlı olursun. memur zihniyetinde olursan, üretmezsen, araştırmazsan, eyleme geçmezsen, evet askerin seni korumasını beklersin. ondan sonra da sahip olduğun zihniyetsizlikle askerlik yapmayı istemeyenleri namussuz diye nitelendirirsin. ama kirli düzeni görecek gözlerin kördür senin. askerliği hala vatan hizmeti sanacak kadar gerilerde yaşıyorsundur. askerlikten medet umarsın.
millet bilimsellikle dünyayı sallarken,
sen hala bir sağa, bir sola dönersin...
edit: 2 aylık bir oğlum var, o kadar zahmetli ve zor büyüyor ki, 24 saatimizi ona harcıyoruz. sen kalk onu besle büyüt, sonra güneydoğudaki ne idüğü belirsiz, ağalarla devletin arasındaki uyuşturucu tacirliğinin savaşına gönder eğitimsiz bir şekilde. yok hocam yok, kör kurşunlara asker göndermek aptallık, orduevinde subay bokunu temizlemeye asker göndermek de aptallık. erkek evlat sahibi olmadan bu konularda yorum yapılmaz.
vatan sağolsun demekle sağolmaz, bu vatanı "sağ" etmek için dediğim gibi kültürüne sahip çıkılacak, bilime önem verilecek, üretim yapılacak. şu anda en büyük vatan hizmeti budur. kimse kimseyi kandırmasın. bu topraklardaki insanlar yüzyıllardır kandırılıyor.
evet, (bkz: biz yaptık da ne oldu hacı) diyorum, hayatımızın en verimli çağında sağa sola dönmeyi ,sürünmeyi öğretmeye çalışmadılar mı bize? itaat etmeyi, ezik olmayı, boşuna hiçbir zaman işimize yaramayacak bilgiyi öğretmeye çalışmadılar mı?
saçmalıklar sürüsünün içinde bizi süründürmediler mi?
20 yaşındaki gencecik eğitimsiz insanlarımız bu sistem içinde dağlarda kaybolup gitmedi mi?
sen bilimde var olmazsan, diline sahip çıkmazsan, kültürüne sahip çıkmazsan, sanatın olmazsa ve sanatçıları hor görürsen, evet kalkınamaz ve askerlik sistemine bağımlı olursun. memur zihniyetinde olursan, üretmezsen, araştırmazsan, eyleme geçmezsen, evet askerin seni korumasını beklersin. ondan sonra da sahip olduğun zihniyetsizlikle askerlik yapmayı istemeyenleri namussuz diye nitelendirirsin. ama kirli düzeni görecek gözlerin kördür senin. askerliği hala vatan hizmeti sanacak kadar gerilerde yaşıyorsundur. askerlikten medet umarsın.
millet bilimsellikle dünyayı sallarken,
sen hala bir sağa, bir sola dönersin...
edit: 2 aylık bir oğlum var, o kadar zahmetli ve zor büyüyor ki, 24 saatimizi ona harcıyoruz. sen kalk onu besle büyüt, sonra güneydoğudaki ne idüğü belirsiz, ağalarla devletin arasındaki uyuşturucu tacirliğinin savaşına gönder eğitimsiz bir şekilde. yok hocam yok, kör kurşunlara asker göndermek aptallık, orduevinde subay bokunu temizlemeye asker göndermek de aptallık. erkek evlat sahibi olmadan bu konularda yorum yapılmaz.
vatan sağolsun demekle sağolmaz, bu vatanı "sağ" etmek için dediğim gibi kültürüne sahip çıkılacak, bilime önem verilecek, üretim yapılacak. şu anda en büyük vatan hizmeti budur. kimse kimseyi kandırmasın. bu topraklardaki insanlar yüzyıllardır kandırılıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar