bugün

nhl 2010

oynayamıyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!

oynayamadığım oyun, yeter ya. oyunu oynarken bilgisayarı parçalayacaktım neredeyse. hatta abime bir kamera alıp anı ölümsüzleştirmesini istedim. tam yapacağım, bulacağım sayıyı. yok; olmuyor. bu da haliyle "yaptım yaptım yaptım yaptıııııııııııııım yaptıııııım" diyerek gözlerimin dolmasına sebep oluyor. neyse sonra 9 sayıyı buldum ama, anam ağladı.
© copyright 2005 - 2026