bugün

ygs 2011

canım isterse gireceğim yüksek öğretime giriş sınavı. muhtemelen çalıştığım sene aldığım puandan daha çok alacağım. keza stressiz, dertsiz sınava girmek extra bir rahatlık sağlıyor. rahatlıkla beraber ister istemez iyi bir puan geliyor. ha bu çalışmayın, rahat olun, relaaax takılın değil, benim durumum farklı keza.*
© copyright 2005 - 2026