bugün

salako

--spoiler--
reşit ağa: Lan salak oğlan! söyle bakalım ben kimim?
salako: Sen reşit ağasın. Ağasın. Beysin... Ohh!
abuzer ağa: Peki ben kimi de bakalım.
salako: Sen bankasın ağam. bankasın, bangnotsun, yeksin, teksin, ib... ibretsin!
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026