bugün

bernd schuster

çok adil olduğunu düşünüyorum, belki de bu kadar adil olmamalı. yoksa nobre bu çalışkanlıkla, bobo'yu çok yedek bırakacak gibi. başka bir ihtimal gelmiyor aklıma.
© copyright 2005 - 2026