bugün

aagresifbayan

en zayif halka: şahsen ekonomik güce, neo-liberalist ekonomi olma yolundaki türkiye'de beyaz türkler yerine dindar insanların sahip olmasını istiyorum.(özellikle tayyip erdoğan'ın madalya töreninde yuhlanmasından sonra)

aagresifbayan: -beyaz turk kaldı mı mor turkler var artık ya da yuzsuz mu desem.

twitter menşın copy paste.
© copyright 2005 - 2026