bugün

şırangara

terminalde eskişehir-ankara otobüsünü söyleyen amcalarımız hızlı söylediğinden "şırangara şırangara haydii şırangara" diye çıkar ağızlarından. ben bunu duydum. başlarda anlamadım abi siz ne diyonuz yaa diye yanaştım eskişehir-ankara diyorlarmış. güzel bence, sevdim.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026