nick altına bir türlü entry girilmeyen yazar

ne yazarsa yazsın kimseyi etkilemediğini düşünüp, buruk olan yazardır. e öyle olsa özel mesajdan niye hayvan gibi mesaj atılıyor beğenilen entry için? çok mu zor lan şu fakiri mutlu etmek? lan bu ilk üye olduğumda da başıma gelmişti. illa siyasi entry girip, trollük yapmak mı lazım? kilit falan mı vuruldu benim başlığa acaba...
© copyright 2005 - 2026