bugün

vaudeville for vendetta

siktir et uludağ'ı, internet sözlükleri tarihinin okumaktan en çok zevk aldığım yazarı. ekşi'de yazıyor artık -ki zaten bunu bilmeyen yok-. ben, nerede yazarsa yazsın bu adamın yazılarını bir şekilde okurum. o yüzden uludağ'dan gitmesi zerre sikimde değil.

ama şu da var ki;

bu adamın ekşi'de son girdiği üç entry, uludağ'dan silip ekşi'ye kopyala yapıştır yaptığı entrylerdir.

vakti yoktur, saygı duyarım ama vakti yoksa da buradaki entrylerini silip oraya koyması pek samimi gelmedi bana.

samimiyeti de bırak, yazma hevesinin gitmesinden korkarım ben bu adamın. umarım bundan sonra yeni yazılarını da görürüz, nerede olursa olsun.
© copyright 2005 - 2026