bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
beşiktaşımın teknik direktörü.
lakin birkaç hataları var.
öncelikle bu adamın teknik direktörlüğüne kimse hiçbir şey diyemez. mantalitesine, oyun görüşüne.
ama seçimleri yanlış.
bir kere bu adam rijkaard gibi maç öncesi antremanları kaldırırsa, rijkaard ın yaşadıklarını yaşar. bu aşikar.
bir de ligimizi çok hafife alıyor. acaba geçen haftaki belediye maçını izledi mi? illa ki izlemiştir. ama belediye'nin büyük takımlara ne kadar hırs yapan bir takım olduğunu bilmediğinden tökezlemiştir. tayfur'dan daha çok tavsiye almalıdır.
tabi anlaşılmayan bir diğer durum, bobo yerine holosko tercihiydi. zapo'yla bobo'yu inşallah aramayız belediye maçında dedik. ulan hepimiz mi şom ağızlıyız? yoksa bir bildiğimiz mi var?
holosko bu takıma geldiğinden beri bir türlü verim alamadığımız, denizli'nin kanat olarak kullandığı futbolculardan. lakin bobo tercihi varken ilk 11 e alınması, bir hata..
beşiktaşa verdiği hizmetleri yadsınamaz kadar çok olan nihat kahveci'nin miadı dolmuştur artık. allah aşkına schuster milyonlar bunu görüyor. sen göremiyor musun?
necip gibi yetenekli bir futbolcu yedek bırakılmamalı ayrıca.
erhan güven seçimini ise hiçbir zaman anlamayacağım sanırım.
ha şimdi ben bunları söyledim ne oldu? hiçbir şey.
kendisinin elbet bir bildiği vardır. keza ben ondan daha çok bilseydim onun yerinde olurdum.
velhasıl, sana güvendik schuster. boşa çıkarma güvenimizi.
lakin birkaç hataları var.
öncelikle bu adamın teknik direktörlüğüne kimse hiçbir şey diyemez. mantalitesine, oyun görüşüne.
ama seçimleri yanlış.
bir kere bu adam rijkaard gibi maç öncesi antremanları kaldırırsa, rijkaard ın yaşadıklarını yaşar. bu aşikar.
bir de ligimizi çok hafife alıyor. acaba geçen haftaki belediye maçını izledi mi? illa ki izlemiştir. ama belediye'nin büyük takımlara ne kadar hırs yapan bir takım olduğunu bilmediğinden tökezlemiştir. tayfur'dan daha çok tavsiye almalıdır.
tabi anlaşılmayan bir diğer durum, bobo yerine holosko tercihiydi. zapo'yla bobo'yu inşallah aramayız belediye maçında dedik. ulan hepimiz mi şom ağızlıyız? yoksa bir bildiğimiz mi var?
holosko bu takıma geldiğinden beri bir türlü verim alamadığımız, denizli'nin kanat olarak kullandığı futbolculardan. lakin bobo tercihi varken ilk 11 e alınması, bir hata..
beşiktaşa verdiği hizmetleri yadsınamaz kadar çok olan nihat kahveci'nin miadı dolmuştur artık. allah aşkına schuster milyonlar bunu görüyor. sen göremiyor musun?
necip gibi yetenekli bir futbolcu yedek bırakılmamalı ayrıca.
erhan güven seçimini ise hiçbir zaman anlamayacağım sanırım.
ha şimdi ben bunları söyledim ne oldu? hiçbir şey.
kendisinin elbet bir bildiği vardır. keza ben ondan daha çok bilseydim onun yerinde olurdum.
velhasıl, sana güvendik schuster. boşa çıkarma güvenimizi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar