hodan

Şu anda bulundukları yerin buradan daha iyi olmasını umuyorum. Bu kadar genç yaşta yitip giden insanların günahı da çok olmaz sanırım. Huzur içinde yatsın.
Gazetelerin arabalarının o halinin resmini yayımlamasını da kınıyorum.
© copyright 2005 - 2026