bugün

faşist bursa

biz osman gazi'Yi, orhan gaz'yi sadece bir devlet kurucusu olarak değil, öz ata ve dede olarak görürüz. işte bu gibi sebeblerden ötürü herşeye eyvallah diyemeyiz, bu yüzden ırkçı da derler, faşist de derler. olsun it ürür kervan yürür.
© copyright 2005 - 2026