bugün

sinem kobal

Canım Türkiye'min ne kadar içler acısı bir halde olduğunu bir kez daha görüyoruz .Bu ve bunun gibi insanlara "sanatçı" deniyor ya , ağlamak istiyorum.
© copyright 2005 - 2026