bugün

californication

4.sezonun yani yeni sezonun ilk trailer'ı yayınlanmıstır: http://www.youtube.com/watch?v=L3oIgg8gcDc

ya acıkcası ben yenı sezonda hank'ın çöküşünü falan ızlerdık sanıyordum, karen ıle ılıskısının falan bıtecegını depresıf bı sezon beklıyordum. 1-2 dakıkalık goruntulerden bı sey cıkarmak yanlıs olur ama hank gene partılerde yıne ısının basında heralde.
© copyright 2005 - 2026