bugün

savejapandolphins org

japonya'da her yıl 23 binden fazla katledilen yunusları kurtarmak için kurulmuş ekibin web sitesi.sitenin adresini aldığım belgeseli izledikten sonra o japonların masum,fotoğraf çekmekten ve etrafa gülücük saçmaktan başka bir zararı olmayan insanlar olduğu düşüncesi tamamen yok oldu beynimde.bu doğa harikası hayvanları katletdiklerini inkar etmiyorlar.ama kendierini ne ile savunuyorlar biliyor musunuz? yeni geliştirdikleri bir bıçak ile hayvanlar anında ölüyormuş ve acı çekmiyormuş.bir atom bombası daha atılsa atom bombasına yazık olur! orosbu çocukları!

[http://www.savejapandolphins.org/index.php]
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026