bugün

wicker park

gecenin bir yarısı izleyip sonundada coldplay-the scientist çalan filmdir uyku falan kalmadı sanırım.film çok güzel diane kruger tam anlamıyla hayran bıraktırıyor.alexi sevemedik ailecek.
© copyright 2005 - 2026