bugün

chevelle

ahhh, kafası rahat olması gereken yazar. yani kendisine "bu da bir çeşit otuzbir eylemi, sonuçsuz ve anlamsız " diye eleştiri yapanlar var. 31 e sonuçsuz ve anlamsız diyenler diyorum bak. chevelle'i takip edenleri kıskandım, benimkiler böyle değiller chevelle bey. çok fantastikmiş sizinkiler. tüm eleştiriler böyle olsa keşke. heh.
© copyright 2005 - 2026