bugün

morgan freeman

2010 dünya kupası final maçını (ispanya-hollanda) izlemiş ve maçtan sonra Beşiktaş'ın del bosque'yi kovmasının büyük bir hata olduğunu söylemiştir.

(bkz: 2010 yılının beşiktaş ın utanç yılı olmas)
© copyright 2005 - 2026