bugün

itü sözlük

zikriyattan öte fikriyata önem veren ''ben''in pek de tasvip etmediği oluşum..
kelam lafzen değil,kalben zikredilmeli..
niyet ne ise amel de o olmalı..
abazanlığa alet edilmemesi gereken tabuların varlığı unutulmamalı,gereken saygı gösterilmeli..
sanırım mesaj yerine ulaşmıştır..

hörmet ederim..
© copyright 2005 - 2026