bugün

atatürk devrimleri

hala bize bunları devrim diye yuttururlar , nerde görülmüş yukardan aşşağa dayatmalarla devrim(!) yapıldığı? devrimler halkla olur , m.kemal'inkilere olsa olsa reform denir.eğer devrim nedir öğrenmek istiyen varsa
(bkz: ekim devrimi)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026