bugün

oah

2009 eurovision şarkı yarışması fatihi alexander rybak'ın yeni single'ı. rybak yine yapmış yapacağını, ortaya çok eğlenceli bir şarkı çıkmış. bir o kadar da şirin klip çekmişler buna müzikal tadında. bir iki daha dinleyeyim, sözlerini de yazarım.

klibin linki: http://www.youtube.com/watch?v=o4sfh2u8cgU
© copyright 2005 - 2026