bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- üniversitelerin gereksiz olması6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- cemevinde hain kemal sloganları4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kemalist dünya7
- galatasaray lobisi6
- gitme diye yalvarmak2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- okulların kapanması2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- devlet bahçeli3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- arda güler2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- en son ne aldınız2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uğurcan çakır2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol17
insanları dinini korumak kisvesi altında tehdit eden kimliği belirsiz bir kişinin facebook kullanıcı adıdır. aynı zamanda bir kavramdır silverman. müslümanlığı bilmeden savunmaya kalkanlar için kullanılan bir lakaptır. anne bacı resimlerini porno sitelere yakıştırmasına rağmen kendisini müslüman olarak tanıtabilme yeteneğinin adıdır. gerçek müslümanların adını lekeleyen anlamına gelir silverman.
hikayayesi tüm yazarlara ders olması gerekendir.
tüm hikayesi revolter00 kişisinin aldığı bir facebook mesajı ile başlar..
"sana karşı dürüst olacağım. bilmeni isterim ki bu sadece sana yapılan bir şey değil. ekşi sözlük'te de senin gibi davranan bazı insanların başına bu geldi.
uludağ sözlükten bir arkadaşım beni uyardı. uzun zamandır dini konularda aşağılayıcı, hakarete varan yazılar yazmışsın. en son olarakta arkadaşımın sabrını taşıran şu yazın olmuş
south park ta hz muhammed e hakaret edilmesi (71) *
hicbir seyi degistirmeyecek olan, gayet neseli bir eylemdir.
ben her gun yapiyorum, hicbir sey olmuyor, valla lan. ha oyle iki de bir hazreti diyip de yuz verilmemesi gerekir, o da baska bir tartisma konusudur.
(revolter00, 19.04.2010 01:02)
madem sen her gün hz muhammed'e hakaret ediyormuşsun, bir şey olmuyormuş, o bir şey olsun istedi ve bana haber verdi. ben ne uludağ sözlükten ne ekşi sözlükten bir üyeyim. benim alanım çok farklı. ama ne peygamberime ne diğer inançlarıma hakaret ettirmeye göz yummak istemiyorum. inan bu kadar fazla açıklamayı diğer mağdurlara bile yapmadım. herşeyimin üstüne yemin ederim.
kendi kişisel hayatında, arkadaş ortamında istediğini yapabilirsin bu beni alakadar etmez. ama o ortamlarda bizim gibi olan insanlar var ve o ortamı okuyan 15-16 yaşındaki insanlar var. ben artık liselerdeki gençlerin o dönemlerde allah kitap sövüp, yaşları ilerleyince çoğunun tövbe etmesini istemiyorum. herşeyin başından beri farkında olsunlar. onları da kimse ayartamasın. o yaşlar çok kritiktir. belki sende o yaşlarda bu tarz bir insan oldun. tarzın beni hiç alakadar etmez. yeterki o sitedeki yazılarını ya komple kaldır, ya da tek tek girdiğin dini konulardaki mesajları bul ve sil. binlercedir biraz zor olacagına eminim.
senin hakkında bildiklerim arkadaşımın anlattığı kadar ve senin profilinden anladığım kadardır. benim amacım hepinizle uğraşmak değil zaten herkesin kendi seçimi. isteyen ateist isteyen satanist isteyen hristiyan olur. ama neredeyse medya kadar güçlü olan bir ortamda bunu her allah'ın günü yansıtmak bana doğru gelmiyor. moderasyondan kişilerle aynı ortamda içip kanka olduğunuzdan dolayı sizin üyeliğinize bir zarar gelmez. sizi mahkemeye verirsek dava uzun sürer. bu tarz çözüm yolu iki taraf içinde en uygun olanıdır."
bu mesajdan sonra ereşkigal yazarı dayanamaz ve dinime küfreden müslüman olsa/#7852997 entrysini girer. silverman durur mu? durmaz.kendisi sözlük yazarı olmasa da, ekibi hemen ona yetiştirir hakkında yazılanları ve basar mesajı bu sefer ereşkigal'e ;
"ben o lavuga adam gibi söyledim sürekli dini konulara hakaret ediyormuş. bana demişsin oku diye de aç en anlaşılmamış entrylerini sen oku o adamın. namaz kılanlar için pis pis şeyler yazmış. seninde hoşuna gitti galiba bir porno izleyicisi olarak revolterın dine hakaret etmesi ? sen kimsin ki beni sorguluyorsun ?"
yoruma açık bir kavramdır silverman.. silverman olanlar yüzünden dininden soğuyan, uzaklaşan insanlar vardır bu memlekette.
düşünce ve düşündüğünü ifade etme özgürlüğüne vurulan bir baltadır silverman..
allah'a inandığını söylerken, insanları cezalandırma yetkisini kendisinde görmesi ile kendini tanrılaştırarak allah'a şirk koşup kendi ile çelişenleri tanımlayan bir kavramdır.
dikkat edilmesi gereken bir çoğunluktur malesef silvermanler. bir gün sizi de bulabilir. susulmamalıdır.
hikayayesi tüm yazarlara ders olması gerekendir.
tüm hikayesi revolter00 kişisinin aldığı bir facebook mesajı ile başlar..
"sana karşı dürüst olacağım. bilmeni isterim ki bu sadece sana yapılan bir şey değil. ekşi sözlük'te de senin gibi davranan bazı insanların başına bu geldi.
uludağ sözlükten bir arkadaşım beni uyardı. uzun zamandır dini konularda aşağılayıcı, hakarete varan yazılar yazmışsın. en son olarakta arkadaşımın sabrını taşıran şu yazın olmuş
south park ta hz muhammed e hakaret edilmesi (71) *
hicbir seyi degistirmeyecek olan, gayet neseli bir eylemdir.
ben her gun yapiyorum, hicbir sey olmuyor, valla lan. ha oyle iki de bir hazreti diyip de yuz verilmemesi gerekir, o da baska bir tartisma konusudur.
(revolter00, 19.04.2010 01:02)
madem sen her gün hz muhammed'e hakaret ediyormuşsun, bir şey olmuyormuş, o bir şey olsun istedi ve bana haber verdi. ben ne uludağ sözlükten ne ekşi sözlükten bir üyeyim. benim alanım çok farklı. ama ne peygamberime ne diğer inançlarıma hakaret ettirmeye göz yummak istemiyorum. inan bu kadar fazla açıklamayı diğer mağdurlara bile yapmadım. herşeyimin üstüne yemin ederim.
kendi kişisel hayatında, arkadaş ortamında istediğini yapabilirsin bu beni alakadar etmez. ama o ortamlarda bizim gibi olan insanlar var ve o ortamı okuyan 15-16 yaşındaki insanlar var. ben artık liselerdeki gençlerin o dönemlerde allah kitap sövüp, yaşları ilerleyince çoğunun tövbe etmesini istemiyorum. herşeyin başından beri farkında olsunlar. onları da kimse ayartamasın. o yaşlar çok kritiktir. belki sende o yaşlarda bu tarz bir insan oldun. tarzın beni hiç alakadar etmez. yeterki o sitedeki yazılarını ya komple kaldır, ya da tek tek girdiğin dini konulardaki mesajları bul ve sil. binlercedir biraz zor olacagına eminim.
senin hakkında bildiklerim arkadaşımın anlattığı kadar ve senin profilinden anladığım kadardır. benim amacım hepinizle uğraşmak değil zaten herkesin kendi seçimi. isteyen ateist isteyen satanist isteyen hristiyan olur. ama neredeyse medya kadar güçlü olan bir ortamda bunu her allah'ın günü yansıtmak bana doğru gelmiyor. moderasyondan kişilerle aynı ortamda içip kanka olduğunuzdan dolayı sizin üyeliğinize bir zarar gelmez. sizi mahkemeye verirsek dava uzun sürer. bu tarz çözüm yolu iki taraf içinde en uygun olanıdır."
bu mesajdan sonra ereşkigal yazarı dayanamaz ve dinime küfreden müslüman olsa/#7852997 entrysini girer. silverman durur mu? durmaz.kendisi sözlük yazarı olmasa da, ekibi hemen ona yetiştirir hakkında yazılanları ve basar mesajı bu sefer ereşkigal'e ;
"ben o lavuga adam gibi söyledim sürekli dini konulara hakaret ediyormuş. bana demişsin oku diye de aç en anlaşılmamış entrylerini sen oku o adamın. namaz kılanlar için pis pis şeyler yazmış. seninde hoşuna gitti galiba bir porno izleyicisi olarak revolterın dine hakaret etmesi ? sen kimsin ki beni sorguluyorsun ?"
yoruma açık bir kavramdır silverman.. silverman olanlar yüzünden dininden soğuyan, uzaklaşan insanlar vardır bu memlekette.
düşünce ve düşündüğünü ifade etme özgürlüğüne vurulan bir baltadır silverman..
allah'a inandığını söylerken, insanları cezalandırma yetkisini kendisinde görmesi ile kendini tanrılaştırarak allah'a şirk koşup kendi ile çelişenleri tanımlayan bir kavramdır.
dikkat edilmesi gereken bir çoğunluktur malesef silvermanler. bir gün sizi de bulabilir. susulmamalıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar