bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- üniversitelerin gereksiz olması6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- cemevinde hain kemal sloganları4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kemalist dünya7
- galatasaray lobisi6
- gitme diye yalvarmak2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- okulların kapanması2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- devlet bahçeli3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- arda güler2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- en son ne aldınız2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uğurcan çakır2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol17
müslümanlığı bilmediği halde, dinsizliği suç gören zihniyetler için de kullanılabilecek deyimdir. *
şimdi biraz açalım.
1) müslümanlık hoşgörü, saygı, af, merhamet dinidir. müslümanlıkta, allah'ın yarattığı hiçbir canlıya zarar veremez insanoğlu, hiçbir insanı karalayamaz, hiçbir insana iftira edemez bütün bunlar kul hakkına girer ki, allah'ın bağışlamayacağını ilettiği tek güruh kul hakkı yiyenlerdir. dikkatinizi çekerim onu görmeyen, ona saygı duymayan, tanımayanlar değil; kul hakkı yiyenlerdir.
2) yukarıda yazdıklarımdan hiçbir haberi olmadan, dümdüz, ot gibi müslümanlık neferi sananlar var kendilerini ki, kendi kibirleri cehaletleri ile başbaşa bırakmak lazım aslında onları. ancak onlar bu cehaletlerinin çamurunu hiç ilgisi olmayan insanlara sürmekten geri kalmamaktadırlar.
3) ereşkigal yazarının fikri şudur ki; bu dünyada herkes inanıp inanmamak, inanmadığını, umrunda olmadığını, başkalarının tanıdığı tanrıları tanımadığını, her platformda dile getirmekte özgürdür ki bu platformlardan birisi sözlüktür. kişiler inanıp da inanmayanlarla dalga geçebilecekleri gibi, inanmayıp da inananlar ya da inanılanlarla da dalga geçebilir. kime ne? saygısızlık mıdır? evet. kabulüm. ama saygısızlık yapmak da bir kişisel özgürlük müdür? kesinlikle. herkes herkese saygı duymak zorunda mıdır? hayır. peki saygı duymuyor diye bir insanın, bir başka insan tarafından, sevdiklerine iftiralar atılarak cezalandırılması hangi müslümanlık kitabında yazmaktadır? hiçbiri!
4) olayın özünü merak edenler için söyleyeceğim. saklamak anlamsız çünkü birkaç gün içinde söylediklerini yaparsa o insan, zarar göreceklerden biri de benim. baştaki tanımı sonuna kadar hak eden bir insan * revolter00 kişisine, sözlüğe yazdığı dini konular hakkındaki entrylerini silip, hesabını kapatmaz ise, bir kaç gün içinde facebook profilinden ele geçirdiği arkadaşlarının isim ve fotograflarını porno ve gay sitelerinde yayınlayacağını, arkadaşlarını küçük düşüreceğini, kendisinin telefon numarasının elinde olduğunu ve bunun pkknın eline geçmesini sağlayacağını * kendisine başka şekillerde de zarar vereceğini bildiren bir mesaj atmıştır.
5) şimdi bu insana seslenelim. hey adam! senin tanıdığın tanrıyı tanımak zorunda mıyım? sen kendini nasıl bir şirk içinde tutarsın ki, senin tanrına inanmayan insanları cezalandırmaya kalkarsın? sen müslümanlığın neresinde buldun, suçu olmayan insanlara iftira atarak birini cezalandırabileceğin kuralını? senin hangi peygamberin birini bu şekilde cezalandırmış? müslümanlığın neresinde hoşgörüsüzlük? sen dinini ne kadar anlamışsın ki, kabul etmedi, hafife aldı diye bir adamı yargılamaya kalkıyorsun? seni hiç umursamamak adalete teslim etmekle yetinmek vardı ama o revolter00 insanının profilinde benim annemin fotoğrafları da var ve onları herhangi bir siteye verirsen senin inandığın tanrının milyonda biri merhametli olmam için dua edersin. senin gibi insanlar yüzünden bıraktım 5 vakit namazı, senin gibi insanlar yüzünden soğudum senin tanrından. hadi şimdi kendi çöplüğünde takıl. kimsenin huzurunu kaçırma ottan boktan sebeplerle. zannediyorsun ki bir sen akıllısın değil mi? bravo en büyük sensin. allah var mı yok mu umrumda değil. ama senin için var olduğuna göre sen onu yanlış anlamışsın. müslümanlığın inandığı allah'ın seni diğer alemde, ona inanmayan, onla ve dinle dalga geçen bir adamın, arkadaş ve arkadaşlarının ailelerini, hiç ilgileri olmadığı halde, ahlaksız sitelerde resimlerini gezdirerek rencide ettin, ruhlarını yaraladın ve bunu dinini korumak kisvesi altında yaptığın için seni ödüllendireceğini sanıyorsan, hadi senle senin allah'ının senden istediği ilk şeye dönelim. sen başını kaçırmışsın: oku!
şimdi biraz açalım.
1) müslümanlık hoşgörü, saygı, af, merhamet dinidir. müslümanlıkta, allah'ın yarattığı hiçbir canlıya zarar veremez insanoğlu, hiçbir insanı karalayamaz, hiçbir insana iftira edemez bütün bunlar kul hakkına girer ki, allah'ın bağışlamayacağını ilettiği tek güruh kul hakkı yiyenlerdir. dikkatinizi çekerim onu görmeyen, ona saygı duymayan, tanımayanlar değil; kul hakkı yiyenlerdir.
2) yukarıda yazdıklarımdan hiçbir haberi olmadan, dümdüz, ot gibi müslümanlık neferi sananlar var kendilerini ki, kendi kibirleri cehaletleri ile başbaşa bırakmak lazım aslında onları. ancak onlar bu cehaletlerinin çamurunu hiç ilgisi olmayan insanlara sürmekten geri kalmamaktadırlar.
3) ereşkigal yazarının fikri şudur ki; bu dünyada herkes inanıp inanmamak, inanmadığını, umrunda olmadığını, başkalarının tanıdığı tanrıları tanımadığını, her platformda dile getirmekte özgürdür ki bu platformlardan birisi sözlüktür. kişiler inanıp da inanmayanlarla dalga geçebilecekleri gibi, inanmayıp da inananlar ya da inanılanlarla da dalga geçebilir. kime ne? saygısızlık mıdır? evet. kabulüm. ama saygısızlık yapmak da bir kişisel özgürlük müdür? kesinlikle. herkes herkese saygı duymak zorunda mıdır? hayır. peki saygı duymuyor diye bir insanın, bir başka insan tarafından, sevdiklerine iftiralar atılarak cezalandırılması hangi müslümanlık kitabında yazmaktadır? hiçbiri!
4) olayın özünü merak edenler için söyleyeceğim. saklamak anlamsız çünkü birkaç gün içinde söylediklerini yaparsa o insan, zarar göreceklerden biri de benim. baştaki tanımı sonuna kadar hak eden bir insan * revolter00 kişisine, sözlüğe yazdığı dini konular hakkındaki entrylerini silip, hesabını kapatmaz ise, bir kaç gün içinde facebook profilinden ele geçirdiği arkadaşlarının isim ve fotograflarını porno ve gay sitelerinde yayınlayacağını, arkadaşlarını küçük düşüreceğini, kendisinin telefon numarasının elinde olduğunu ve bunun pkknın eline geçmesini sağlayacağını * kendisine başka şekillerde de zarar vereceğini bildiren bir mesaj atmıştır.
5) şimdi bu insana seslenelim. hey adam! senin tanıdığın tanrıyı tanımak zorunda mıyım? sen kendini nasıl bir şirk içinde tutarsın ki, senin tanrına inanmayan insanları cezalandırmaya kalkarsın? sen müslümanlığın neresinde buldun, suçu olmayan insanlara iftira atarak birini cezalandırabileceğin kuralını? senin hangi peygamberin birini bu şekilde cezalandırmış? müslümanlığın neresinde hoşgörüsüzlük? sen dinini ne kadar anlamışsın ki, kabul etmedi, hafife aldı diye bir adamı yargılamaya kalkıyorsun? seni hiç umursamamak adalete teslim etmekle yetinmek vardı ama o revolter00 insanının profilinde benim annemin fotoğrafları da var ve onları herhangi bir siteye verirsen senin inandığın tanrının milyonda biri merhametli olmam için dua edersin. senin gibi insanlar yüzünden bıraktım 5 vakit namazı, senin gibi insanlar yüzünden soğudum senin tanrından. hadi şimdi kendi çöplüğünde takıl. kimsenin huzurunu kaçırma ottan boktan sebeplerle. zannediyorsun ki bir sen akıllısın değil mi? bravo en büyük sensin. allah var mı yok mu umrumda değil. ama senin için var olduğuna göre sen onu yanlış anlamışsın. müslümanlığın inandığı allah'ın seni diğer alemde, ona inanmayan, onla ve dinle dalga geçen bir adamın, arkadaş ve arkadaşlarının ailelerini, hiç ilgileri olmadığı halde, ahlaksız sitelerde resimlerini gezdirerek rencide ettin, ruhlarını yaraladın ve bunu dinini korumak kisvesi altında yaptığın için seni ödüllendireceğini sanıyorsan, hadi senle senin allah'ının senden istediği ilk şeye dönelim. sen başını kaçırmışsın: oku!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar