bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- meloş nerede sorunsalı4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ege waw2
- yetersizim diyerek istifa etmek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- düşün ki o bunu okuyor4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- pazar günü aktiviteleri4
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- nervio'nun memleketi3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- amy adams2
- sol tarafın inzal olması3
- haksızsam haksızsın deyin2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- yer çekimine küsmek3
- kız ismet2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- netflix yasaklanmalıdır4
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- karaağaç ev fiyatları2
her erkek zamanla babasına benzer demişti bir filmde,bir dizide,bir köşe yazısında herhangi bir yerde takılmıştı aklıma. Hadi canım ! demiştim kendi kendime asla ona benzemem. Benzese benzese bi sigara içmem ortak noktamızdır bir de genetik özellikler işte.Onun gibi davranmam asla der-dim.isyanlara gebeydi her nefes alışım.
Aslında ne kadarda sana doğru başkalaşmışım birkaç yıl sonra anladım.Yirmili yaşın ilk başlarını geçtikten hemen sonra seni daha da iyi anladım.Birgün kendime bir baktım baştan başa sen olmuştum ben.Kendimden utandım.Ben bu adama mı isyanlar etmiştim?Nefret etmiştim.Peki ben şimdi nefret ettiğim kişi miyim.Bir yerde yanlış var demiştim hayır hayır.Sınavlardaki gibi yanlışların doğrularını götürmesin dedim içimden.Yanlışın ne varsa kendimde buldum sana ait olan.Paramı versin yeter sevgi vermiyo zaten de derdim arkadaşlarıma.Sanki bütün dünyanın yükü omuzlarımda en büyük dert buymuş gibi.Ama sen ne yaptın,oku dedin git kendini geliştir dedin,gittiğin şehirde arkadaşın yok mu,alışamaz mısın? tek kal dedin.Birkaç ay önce evime geldim,hep uzaktasın dedin kaç zamandır ilgilenemiyoruz dedin çat diye soktun beni bi mağazaya epeydir gözümün kaydığı saati aldın benim eski saatimi sen taktın.Hani ben sana babalar günü hediyesi diye aldığım boşver oğlum sen tak ben hevesimi aldım dediğin saati,yani senin hediyen benim eski saatimi..Onunla da mutlu oldun.Hiç sevmemene rağmen beşiktaşlı oluşumu,fanatik galatasaraylı olmana rağmen gidip kartal yuvasına sırf oğlun beşiktaşlı diye girip akşam eve elin dolu geldin.Gördüm yakışır aldım dedin. Şimdi düşünüyorum neyini isyan ettim senin bu kadar diye.Kendinden utanmak nedir iyi biliyorum baba.Ayrıntıydın sen ve ben büyük resime dalıp gidiyordum.içkin vardı,öss sabahı seni meyhaneden alıp gelmiştim.Sınava tek gitmiştim.Bunlar hep yaraydı,ama sendeki yaradan öte kalbinde birer yarıktı.Görmezden gelmişim halbuki gölgesi yeten koca yürekli dev'i. Düşünüyorum artık,acaba senin bana sağladıklarını kısmet olur da görürsem çocuklarımı onlara sağlayabilir miyim diye.Omzumda bana küçükken yaptığın gibi uçurabilip,bak uçak geçiyo dediğinde kollarını açıp beni uçak gibi hissetirişini yapabilir miyim bilmiyorum.Güçsün sen benim gözümde,azimsin vefasın.Her güzelin kusuru vardı ,ben mükemmelmişim gibi gözüme batardı seninkiler.Olsun görmüyorum artık.Görmek için bakıyorum içindeki güzelliğe.Şurda olsan sarılırdım sana.35 gün önce babanı kaybettiğinde gözyaşlarını da gördüm.Omuzların sallanıyordu da yine de sesin çıkmıyordu.
Gölgen yeter baba gölgen yeter.iyi ki varsın,ömrün uzun olsun.
Sensiz bir saniyem bile keyifli geçmez.
Sınavlardan sonra kavuşmak dileğiyle.
Aslında ne kadarda sana doğru başkalaşmışım birkaç yıl sonra anladım.Yirmili yaşın ilk başlarını geçtikten hemen sonra seni daha da iyi anladım.Birgün kendime bir baktım baştan başa sen olmuştum ben.Kendimden utandım.Ben bu adama mı isyanlar etmiştim?Nefret etmiştim.Peki ben şimdi nefret ettiğim kişi miyim.Bir yerde yanlış var demiştim hayır hayır.Sınavlardaki gibi yanlışların doğrularını götürmesin dedim içimden.Yanlışın ne varsa kendimde buldum sana ait olan.Paramı versin yeter sevgi vermiyo zaten de derdim arkadaşlarıma.Sanki bütün dünyanın yükü omuzlarımda en büyük dert buymuş gibi.Ama sen ne yaptın,oku dedin git kendini geliştir dedin,gittiğin şehirde arkadaşın yok mu,alışamaz mısın? tek kal dedin.Birkaç ay önce evime geldim,hep uzaktasın dedin kaç zamandır ilgilenemiyoruz dedin çat diye soktun beni bi mağazaya epeydir gözümün kaydığı saati aldın benim eski saatimi sen taktın.Hani ben sana babalar günü hediyesi diye aldığım boşver oğlum sen tak ben hevesimi aldım dediğin saati,yani senin hediyen benim eski saatimi..Onunla da mutlu oldun.Hiç sevmemene rağmen beşiktaşlı oluşumu,fanatik galatasaraylı olmana rağmen gidip kartal yuvasına sırf oğlun beşiktaşlı diye girip akşam eve elin dolu geldin.Gördüm yakışır aldım dedin. Şimdi düşünüyorum neyini isyan ettim senin bu kadar diye.Kendinden utanmak nedir iyi biliyorum baba.Ayrıntıydın sen ve ben büyük resime dalıp gidiyordum.içkin vardı,öss sabahı seni meyhaneden alıp gelmiştim.Sınava tek gitmiştim.Bunlar hep yaraydı,ama sendeki yaradan öte kalbinde birer yarıktı.Görmezden gelmişim halbuki gölgesi yeten koca yürekli dev'i. Düşünüyorum artık,acaba senin bana sağladıklarını kısmet olur da görürsem çocuklarımı onlara sağlayabilir miyim diye.Omzumda bana küçükken yaptığın gibi uçurabilip,bak uçak geçiyo dediğinde kollarını açıp beni uçak gibi hissetirişini yapabilir miyim bilmiyorum.Güçsün sen benim gözümde,azimsin vefasın.Her güzelin kusuru vardı ,ben mükemmelmişim gibi gözüme batardı seninkiler.Olsun görmüyorum artık.Görmek için bakıyorum içindeki güzelliğe.Şurda olsan sarılırdım sana.35 gün önce babanı kaybettiğinde gözyaşlarını da gördüm.Omuzların sallanıyordu da yine de sesin çıkmıyordu.
Gölgen yeter baba gölgen yeter.iyi ki varsın,ömrün uzun olsun.
Sensiz bir saniyem bile keyifli geçmez.
Sınavlardan sonra kavuşmak dileğiyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar