bugün

emo

emolar yüzünden izmir alsancakta mekanlar peşin ödeme almaya başladı..

Bu emolar içiyorlar 3-4 tane bira ve hesap geldiğinde -Paramız yok diyip dayaklarını yiyip çıkıyolar adamlar bıktı artık ve alsancakta artık bira alırken parasını peşin ödüyosunuz..

(bkz: fuck you emo)
© copyright 2005 - 2026