bugün

4

bostancı-kadıköy hattında yolcu taşıyan kadıköy belediyesine bağlı otobüsün numarası. 2 sene öncesine kadar bu otobüsler 2 katlı geliyordu. sonrasında tek katlıya indirdiler. onun ardından da eski tek katlı otobüslere koydular 4 tabelasını. şimdi bu çürük otobüslere binerken ikiye ayrılacak diye korkuyorum.

peki neden oldu böyle?
yanıtı çok basit. yıllardan beri kadıköy'ü alamayan akp, bu hattaki yeni ve iki katlı otobüslerin hepsini üsküdar'a* falan çekmiş. bu hatta da en çürüklerini vermişler.

neden yaptılar?
s.kseler bile bostancı'dan, bağdat caddesinden ve kadıköy'den oy alamayacaklarını bildikleri için.

durmak yok, yola devam.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026