hedef 2018

bunu duyacağımız günlere henüz var dedirtir insana bu giri.

hiç unutmam 2006 elemelerindeki son maçta spiker "2010'da afrika da görüşürüz" demişti.
hani lan niye görüşemedik?
© copyright 2005 - 2026