bugün

erol evgin

dertlendiğimde "Bir de bana sor" adlı şarkısını dinlediğim türkiye'nin unutulmaz yıldızı.

"Gel sen ne çektiğimi bir de bana sor
nerde nasıl yaşarım gel de bana sor
evlerin ışıkları bir bir yanarken
bendeki karanlığı gel de bana sor"
© copyright 2005 - 2026