bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
2009 yapımı donnie darko'nun devamı diye çıkan ve çoğu kişi tarafından hayal kırıklığı olarak tanımlanan film.
filme gelirsek herkes tarafından vasat olarak kabul edilen bir film. bana göre aslında çok kötü bir film değil, ama benim gibi çoğu izleyici donnie darko gibi bir şaheseri izledikten sonra bu filmi izledikleri için yorumlar ve değerlendirmeler de ona göre oluyor. filmi tek başına ele alırsak ne çok iyi ne de çok kötü, 10 üzerinde bir puan verecek olursak da 5 veya 6 alabilir. ama filmi donnie darko'nun devamı olarak sundukları için ona göre değerlendiriyoruz ve haliyle filmin alacağı not vasatın altında oluyor.
donnie darko'yu hiç izlemeyen birisi olarak düşünürseniz filmin yerden yere vurulacak bir film olmadığını görürsünüz, he çok iyi de demiyorum tabi, orta düzeyde bir filmdi. bir de donnie darko'yu izleyen bir bünyenin böyle bir filmin devam filmi olmayacağını, olsa da onun kadar güzel olamayacağını bilmesi gerekir. gerçi devam filmi demişler ama konusu dışında tek ortak noktası samantha darko rolündeki daveigh chase ve anıları. aslında filme kısaca: donnie darko'nun 10 yıl sonra çekilen ana fikri aynı ama konu olarak biraz farklılık gösteren -pek de kaliteli olmayan- yeni uyarlaması da diyebilirdik. eğer ki samantha darko karakteri olmasaydı...
ayrıca filmde gossip girl'den tanıdığımız chuck bass* ve step up 2 the streets'te başroldeki kızı canlandıran briana evigan da rol almakta.
filme gelirsek herkes tarafından vasat olarak kabul edilen bir film. bana göre aslında çok kötü bir film değil, ama benim gibi çoğu izleyici donnie darko gibi bir şaheseri izledikten sonra bu filmi izledikleri için yorumlar ve değerlendirmeler de ona göre oluyor. filmi tek başına ele alırsak ne çok iyi ne de çok kötü, 10 üzerinde bir puan verecek olursak da 5 veya 6 alabilir. ama filmi donnie darko'nun devamı olarak sundukları için ona göre değerlendiriyoruz ve haliyle filmin alacağı not vasatın altında oluyor.
donnie darko'yu hiç izlemeyen birisi olarak düşünürseniz filmin yerden yere vurulacak bir film olmadığını görürsünüz, he çok iyi de demiyorum tabi, orta düzeyde bir filmdi. bir de donnie darko'yu izleyen bir bünyenin böyle bir filmin devam filmi olmayacağını, olsa da onun kadar güzel olamayacağını bilmesi gerekir. gerçi devam filmi demişler ama konusu dışında tek ortak noktası samantha darko rolündeki daveigh chase ve anıları. aslında filme kısaca: donnie darko'nun 10 yıl sonra çekilen ana fikri aynı ama konu olarak biraz farklılık gösteren -pek de kaliteli olmayan- yeni uyarlaması da diyebilirdik. eğer ki samantha darko karakteri olmasaydı...
ayrıca filmde gossip girl'den tanıdığımız chuck bass* ve step up 2 the streets'te başroldeki kızı canlandıran briana evigan da rol almakta.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar