bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kadınlar2
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- gitme diye yalvarmak6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- genç olmanın en güzel yanı5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- anın görüntüsü22
- eski eşle tekrar evlenmek4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- x in memeleri3
- dünya12
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- her insanın bir cini olması8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- opel frontera2
- şarapçı bey koala birader3
- true'nun çaylak olması16
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- velvet28
- insan5
- kuran-ı kerim3
- 33 yaşında olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- rakı sevmemek7
- almanya5
- arşivlenmesi gereken resimler3
evet bir format vardı burada. belliki şimdi yok. en çok da bi format vardı burada diyenlerin yok ettiği unsurdur esasen. sevgileriyle öldürdüler heralde. haşin bir sevgi.
moderasyonun zoruna gitmeyen bir durum belliki. zira sözlük formatı ikinci madde derki aman sakın küfür etmeyin, bak çaylak yaparız hatta canımız sıkkınsa sileriz bile, acımayız. bir küfür görürsün okkalısından. ne hassa ne gammazlar görmüş ne modlar. şikayet edersin "küfür serbest mi oldu yousam" dersin, ki olsa ben de yardırcam da ondan. tabi öyle yapcam. sonra teşekkür gelir. "ilginize teşekkrler yazar çaylak yapılmıştır. sonra bi şey daha eklersin sen "ya daha beteri warmış şu entrylere bi bakın" gönderrsin entry nolarını, bi gelişme yok. dersin bunların küfür anlayışı farklı heralde. sonra bakarsın ki moderatörlerin sevdiceğiymiş, karması iyimiş, sevilen yazrmış.
bi format vardı burada, artık gitti tamam orası anlaşıldı da kim gönderdi, kim gitmesine izin verdi, ve geri çağırmaya gönüllü biri yok mu acaba? merak konusu. vodafone'la anlaşmayı ben imzaladığımdan benim geri getirmem lazım formatı gerçi orası doğru ama, hani diyorum ben yapamıcam, yetişememki herşeye, bunu da başkası yapsın. ben para sayıcam...
moderasyonun zoruna gitmeyen bir durum belliki. zira sözlük formatı ikinci madde derki aman sakın küfür etmeyin, bak çaylak yaparız hatta canımız sıkkınsa sileriz bile, acımayız. bir küfür görürsün okkalısından. ne hassa ne gammazlar görmüş ne modlar. şikayet edersin "küfür serbest mi oldu yousam" dersin, ki olsa ben de yardırcam da ondan. tabi öyle yapcam. sonra teşekkür gelir. "ilginize teşekkrler yazar çaylak yapılmıştır. sonra bi şey daha eklersin sen "ya daha beteri warmış şu entrylere bi bakın" gönderrsin entry nolarını, bi gelişme yok. dersin bunların küfür anlayışı farklı heralde. sonra bakarsın ki moderatörlerin sevdiceğiymiş, karması iyimiş, sevilen yazrmış.
bi format vardı burada, artık gitti tamam orası anlaşıldı da kim gönderdi, kim gitmesine izin verdi, ve geri çağırmaya gönüllü biri yok mu acaba? merak konusu. vodafone'la anlaşmayı ben imzaladığımdan benim geri getirmem lazım formatı gerçi orası doğru ama, hani diyorum ben yapamıcam, yetişememki herşeye, bunu da başkası yapsın. ben para sayıcam...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar