bugün

mammatus

yeni keşfettiğim rock grubu.. 2005te kurulmuşlar sanırsam.. abd'liler..aynı isimli cdlerini dinlerken aklımdan hep aaa muse bu yahu gibi düşünceler geçti..gerçi bu aralar yeni çıkan kimi dinlesem bana muse'dan esinlenmiş gibi geliyor..

ya ben muse'u çok abartıyorum , ya da adamlar onlara saygı duruşu yapmışlar.. ya da adamların muse'la alakaları yok benim hüsnü kuruntum..
© copyright 2005 - 2026