bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- misafir ağırlamak2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- clydeless bonnie3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- mısır4
- yeni zelanda3
- hoşgeldin pazartesi7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- başkan3
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupası16
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- bay melahel d erectotales2
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bully2
(#6929302) işbu entrysi ile şahsımın bu ülkenin gerçek sahipleri arasında olmadığımı gösteren, ilk çıkacak savaşta bu ülkeyi ilk terk edecek kişilerden olduğumu bana öğreten ve bu müthiş bilgiden ötürü kendisine de özel olarak teşekkür ettiğim yazardır.
bu arkadaş çoğu entrysinde "ötekileştiren" kişileri eleştirir fakat eleştirdiği kişilerden bile daha ağır bir "ötekileştirme" yazısı gerçekten takdire şayan.
beni bilen bilir, siyasi düşüncemi de, tuttuğum takımı da, yaklaşımlarımı da... hiçbir şekilde, bu ülkede bir partiye oy verenleri ülkendeki iç tehdit olarak görmedim. bilinçsiz demişimdir, at gözlüğü ile bakıyor demişimdir -bunları da somut bilgiler vererek yapmışımdır- ama hiçbir zaman "iç tehdittir bunlar, vatan hainidir" dememişimdir. ilgili siyasi partilerin içinde "hain" bulduklarım vardır fakat bu onların davranışları ile alakalı olarak bana düşündürttükleridir. tıpkı, chp'nin içinde bana bu bunu düşündürenlerde olduğu gibi.
ha belirtmeden geçemeyeceğim, vakt-i zamanında 159 gün bir askerlik maceramız olmuştur sınırda. -18 derecede yazlık botlarla, parkasız 4 saat gece 1-5 nöbeti tutup, 11 saat adam kovalayıp, mermi sıkıp, çatışmanın eşiğinden defalarca dönüp, ayaklarımda 1 tl'lik madeni paranın iki katı çapında kan toplanmaları olup yine de 3 saat sonra emir geldiğinde arazide 5 saat adam kovalayıp geldikten sonra "yeter ulan" dememiş biriyim, o 5 saatin ardından yine bir 11 saat koşsam yine gıkımı çıkarmazdım.
neyse, bağı terk etme vaktidir nasıl olsa gerçek sahibi olmayanlardanım, bavulumu toplayayım da savaş çıktığında her şeyim hazır olsun!
bu arkadaş çoğu entrysinde "ötekileştiren" kişileri eleştirir fakat eleştirdiği kişilerden bile daha ağır bir "ötekileştirme" yazısı gerçekten takdire şayan.
beni bilen bilir, siyasi düşüncemi de, tuttuğum takımı da, yaklaşımlarımı da... hiçbir şekilde, bu ülkede bir partiye oy verenleri ülkendeki iç tehdit olarak görmedim. bilinçsiz demişimdir, at gözlüğü ile bakıyor demişimdir -bunları da somut bilgiler vererek yapmışımdır- ama hiçbir zaman "iç tehdittir bunlar, vatan hainidir" dememişimdir. ilgili siyasi partilerin içinde "hain" bulduklarım vardır fakat bu onların davranışları ile alakalı olarak bana düşündürttükleridir. tıpkı, chp'nin içinde bana bu bunu düşündürenlerde olduğu gibi.
ha belirtmeden geçemeyeceğim, vakt-i zamanında 159 gün bir askerlik maceramız olmuştur sınırda. -18 derecede yazlık botlarla, parkasız 4 saat gece 1-5 nöbeti tutup, 11 saat adam kovalayıp, mermi sıkıp, çatışmanın eşiğinden defalarca dönüp, ayaklarımda 1 tl'lik madeni paranın iki katı çapında kan toplanmaları olup yine de 3 saat sonra emir geldiğinde arazide 5 saat adam kovalayıp geldikten sonra "yeter ulan" dememiş biriyim, o 5 saatin ardından yine bir 11 saat koşsam yine gıkımı çıkarmazdım.
neyse, bağı terk etme vaktidir nasıl olsa gerçek sahibi olmayanlardanım, bavulumu toplayayım da savaş çıktığında her şeyim hazır olsun!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar