bugün

ramaxx

(#6921204) mühendislik öğrencilerini s*k*c* olarak tanımlamış yazar. heralde sınıfta kız olmadığından yakınan mühendislerden değil kanımca. tabi 200 erkek 20 kız lı bir populasyonda yaşamak zor olsa gerek.
© copyright 2005 - 2026