bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sedat pekmez8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız14
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ismet gurbuz 202418
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- küfreden kız iticiliği7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- lionel messi3
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ankara4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ilgi3
- wine me dine me2
Tarihin insanlığa öğrettiği bir öğretidir; öfkeyle kalkan zararla oturur öğretisi, ve insanların her an pratikte bunun canlı tanığı oluyor. Ve sanırım son açıklamalardan sonra da "zall" bunun en canlı tanığı olacak gibi.
Zall'ımızın olaylara yaklaşım tarzı heyecanlı bir insanın o anlık hissiyatından gelen bir tavır gibi gözükmektedir. Aylardır sözlüğü okuyorum eski nesil yazarlar sürekli bir şiyaket içerisindeler keza yeni nesil yazarlarda şiyaket içerisindeler hakaretler, sövgüler, ithamlar sürekli olarak artarak devam ediyor! Fakat bunu açıklamalar bölümünde "yazarları siliyoruz..." şeklinde yaklaşımla düzeletemezsiniz!
Bunu sistematik bir şekilde teşhir ederek yapacaksınız ki bir anlamı olsun! Yazar alımlarını kapatmanız güzel hoş sevindiricide ancak bundan sonra ki yazar alımlarında ki kıriterlerinizide açıklarsanız daha hoş olacaktır bence! Yoksa silin bugün bunca saçmalıklar içerisinde dolaşan yazarları! peki yarın yine aynı mantıkla alımları başlatınca ne olacak? diye sormak isterim.
Bir anlık gazla üç beş cümleyi yan yana getirip tehdit vari söylemlerle sözlüğün seviyesini arttıramazsınız! Belli bir sistematik çevçevede arttırmalısınız bunu arttırırken önce moderatörlerinizin belli bir sevisi olması ve kendilerine yapılan eleştirileri cevap verme yeteneği olabilmeli! yoksa bu eleştirilere karşı siz kalkıp "hakaret edenleri siliyoruz..." derseniz olmayacaktır.. peki ya şunu düşündünüz mü acaba? biri kalkıp birine "hakaret etti" o hakaret edene diğeride hakaret etti "gammaz"lar da ikisini de gammazladı ikisinide mi sileceksiniz!
Öfkeyle kalkan zararla oturur gerçeğini tekrar bizlere hatırlatmayın Zall... sistematik ve sakin çalışın kendiniz sakin kafa ile diğer yazarlarıda hatta belirlediğiniz uzun süreli yazan ve gözünüze iyi gelen yazarlarla oturun beyin fırtınası yapın uzun bir açıklama ile açıklayın...
Yoksa hepsini silebilirsiniz... Belki benimde hakaret ettiğim birileri vardır ama bu sorunun nereden geldiğine bakmazsızın silmek hitleri hatırlatıyor bana sırf israilli olduğu için birilerini öldürmek gibi..
Zall'ımızın olaylara yaklaşım tarzı heyecanlı bir insanın o anlık hissiyatından gelen bir tavır gibi gözükmektedir. Aylardır sözlüğü okuyorum eski nesil yazarlar sürekli bir şiyaket içerisindeler keza yeni nesil yazarlarda şiyaket içerisindeler hakaretler, sövgüler, ithamlar sürekli olarak artarak devam ediyor! Fakat bunu açıklamalar bölümünde "yazarları siliyoruz..." şeklinde yaklaşımla düzeletemezsiniz!
Bunu sistematik bir şekilde teşhir ederek yapacaksınız ki bir anlamı olsun! Yazar alımlarını kapatmanız güzel hoş sevindiricide ancak bundan sonra ki yazar alımlarında ki kıriterlerinizide açıklarsanız daha hoş olacaktır bence! Yoksa silin bugün bunca saçmalıklar içerisinde dolaşan yazarları! peki yarın yine aynı mantıkla alımları başlatınca ne olacak? diye sormak isterim.
Bir anlık gazla üç beş cümleyi yan yana getirip tehdit vari söylemlerle sözlüğün seviyesini arttıramazsınız! Belli bir sistematik çevçevede arttırmalısınız bunu arttırırken önce moderatörlerinizin belli bir sevisi olması ve kendilerine yapılan eleştirileri cevap verme yeteneği olabilmeli! yoksa bu eleştirilere karşı siz kalkıp "hakaret edenleri siliyoruz..." derseniz olmayacaktır.. peki ya şunu düşündünüz mü acaba? biri kalkıp birine "hakaret etti" o hakaret edene diğeride hakaret etti "gammaz"lar da ikisini de gammazladı ikisinide mi sileceksiniz!
Öfkeyle kalkan zararla oturur gerçeğini tekrar bizlere hatırlatmayın Zall... sistematik ve sakin çalışın kendiniz sakin kafa ile diğer yazarlarıda hatta belirlediğiniz uzun süreli yazan ve gözünüze iyi gelen yazarlarla oturun beyin fırtınası yapın uzun bir açıklama ile açıklayın...
Yoksa hepsini silebilirsiniz... Belki benimde hakaret ettiğim birileri vardır ama bu sorunun nereden geldiğine bakmazsızın silmek hitleri hatırlatıyor bana sırf israilli olduğu için birilerini öldürmek gibi..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar