bugün

hyundai

son reklamında ''her gece 10'a kadar açığız, bekleriz'' diyerek karizmasını yerle bir etmiştir.

nasıl mantık bu yahu? kardeşler manifatura mı bu? nasıl pazarlama stratejisi?
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026