bugün

uvjb

(bkz: #6561666)

"benim verim senin vergin" olayına girmesi biraz gariptir. bu ülkede vergilerimizle yapılan ve vergi veren herkesin onayladığı tek bir eylem var mı?
© copyright 2005 - 2026