bugün

mey

kendisini telefonda tanımadığım için özrü borç bildiğim yazardır. ama şunu bilmelik ki biz sözlükçüleri isimleriyle değil nickleriyle tanırız. sonlara doğru nickini de belirterek derin bir oh çekmeme sebeb olmuştur. yoksa düşünüp duracaktım. bana dost demiş... o senin kendi dostluğun ve kalbinin güzelliği.
© copyright 2005 - 2026