bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aşure yapan sözlük kızları4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- her insanın bir cini olması5
- pkk lı doktorlar2
- kaşar5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- içinden canavar çıkan insan4
- mustafa kemal atatürk7
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- kemalist dünya24
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- osurdum2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- gizem3
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- gizli oylayan yüreksizler2
- hırt4
- nervio5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- şevval şahin2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
Sıfır beden Ebru Şallı'nın yeni saçmalığı. Önce kocam çocuğumdan önce gelir dedi, sonra da bu. Kendisi yeni bir spor salonnda plates dersleri veriyordu geçenlerde tvde izlemiştik, acep spor salonunun müşterisini arttırmak mıdır amaç?
Hayır ben bu kadını gördüm bir imza gününde, afrikadaki aç çocuklardan farkı cilt rengi idi. ben de çok kilonun insandan estetik açıdan birşeyleri götürdüğünü kabul ediyorum ama böyle de afedersiniz ama öküzce görüş bildirilmez. şişmanların kendilerine güzel demesine gıcık oluyormuş. ah canıııım üzülme, onlar da sana gıcık oluyo.
ahanda ışın karaca ve akrep nalan'dan süper iki yorum;
--spoiler--
AKReP NALAN: insan biraz ne konuştuğuna dikkat eder
O kendi görüşü tabii, ama bu çok ağır bir söz olmuş. ınsan olmak kilo ile alakalı bir şey değil. Ayrıca insan beyni kilo ile ölçülemez. Kişi biraz konuştuğuna dikkat etmeli. Bu tür açıklamalar insanları kırmaktan başka bir işe yaramaz. Bu konuda en iyi cevabı da Türk halkı verecektir herhalde... Ben kendimi ve insanları nasıl olursa olsun seviyorum. Belki de kilolarımız nedeniyle bizler bu kadar alçakgönüllü ve sevecenizdir!;
IŞIN KARACA: Herkes zengin kocası olsun, sahilde köpek gezdirsin ister
Hepimiz isterdik bir elimiz yağda bir elimiz balda olsun, özellikle de zengin bir kocamız olsun. Biz de her gün düzenli yiyelim, sporumuzu yapıp sahilde köpeklerimizi gezdirelim! Çağımızın en önemli hastalığı olan şişmanlıkla dalga geçmek ve kişileri yargılamak doğru değil. Bunlar çok sert sözler, talihsiz açıklamalar. Zayıf olmasının nedeni yemek yememesi, bu açıklamaları yaparken de kan şekeri düşüktü herhalde. Türkiye’nin yarısından fazlası 42 beden. Estetik mucizesi bu insan, aynaya bakarsa kendisini daha iyi görür!
--spoiler--
bu ebru şallının güzellik anlayışı: http://kelebekgaleri.hurr...697&p=11&rid=2369
bu da benim güzellik anlayışım: http://www.milliyet.com.t...;galeriid=302#galeriStart
Hayır ben bu kadını gördüm bir imza gününde, afrikadaki aç çocuklardan farkı cilt rengi idi. ben de çok kilonun insandan estetik açıdan birşeyleri götürdüğünü kabul ediyorum ama böyle de afedersiniz ama öküzce görüş bildirilmez. şişmanların kendilerine güzel demesine gıcık oluyormuş. ah canıııım üzülme, onlar da sana gıcık oluyo.
ahanda ışın karaca ve akrep nalan'dan süper iki yorum;
--spoiler--
AKReP NALAN: insan biraz ne konuştuğuna dikkat eder
O kendi görüşü tabii, ama bu çok ağır bir söz olmuş. ınsan olmak kilo ile alakalı bir şey değil. Ayrıca insan beyni kilo ile ölçülemez. Kişi biraz konuştuğuna dikkat etmeli. Bu tür açıklamalar insanları kırmaktan başka bir işe yaramaz. Bu konuda en iyi cevabı da Türk halkı verecektir herhalde... Ben kendimi ve insanları nasıl olursa olsun seviyorum. Belki de kilolarımız nedeniyle bizler bu kadar alçakgönüllü ve sevecenizdir!;
IŞIN KARACA: Herkes zengin kocası olsun, sahilde köpek gezdirsin ister
Hepimiz isterdik bir elimiz yağda bir elimiz balda olsun, özellikle de zengin bir kocamız olsun. Biz de her gün düzenli yiyelim, sporumuzu yapıp sahilde köpeklerimizi gezdirelim! Çağımızın en önemli hastalığı olan şişmanlıkla dalga geçmek ve kişileri yargılamak doğru değil. Bunlar çok sert sözler, talihsiz açıklamalar. Zayıf olmasının nedeni yemek yememesi, bu açıklamaları yaparken de kan şekeri düşüktü herhalde. Türkiye’nin yarısından fazlası 42 beden. Estetik mucizesi bu insan, aynaya bakarsa kendisini daha iyi görür!
--spoiler--
bu ebru şallının güzellik anlayışı: http://kelebekgaleri.hurr...697&p=11&rid=2369
bu da benim güzellik anlayışım: http://www.milliyet.com.t...;galeriid=302#galeriStart
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar