bugün

heroes

ilk 2 sezondaki sylar-peter dövüşlerini izlediğim bölümler, heroes serisinin tartışmasız en iyi bölümleriydi. zaten herkes de bunu bekliyor. reyting için bence 3 bölümde bir falan(abartı tabi)bu aksiyonu izleciye yaşatsalar fena olmaz hani.
© copyright 2005 - 2026