sahur

genelde yemeğe iftara kadar son vermek adına gerçekleştirdiğimiz eylemdir.

fakat ne yazıkki dedikodu gırla gider sahur sonrası da...kul hakkının tadına doyum olmaz...güzele bakılır "sevaptır" yaftasıyla...
© copyright 2005 - 2026