placebo38

hep birinin nickaltına 'o bir fenomen' diye bir bkz. vermek istemişimdir. * bu akşam karar verdim, ilk bulduğum nickaltına yazacam diye. çat! bi baktım bu yazar arkadaş. yazıyorum kardeşim işte;

(bkz: o bir fenomen)

oh be! çok mutluyum lan! **

edit:yazar hakkında görüşümü de belirtmek isterim, severek okuduğum nadir yazarlardan ve ben bunu çok içten yazıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026