beşiktaş

BENCE WOLFSBURG UN VE MANCHESTER IN GRUPLARINA CIKMASINDAN OTURU BAYA SEViNCLi OLDUGU TAKIMDIR...NE YAZIK Ki her yıl oldugu gibi bu yıl gruptan cıkamayacakTIR BESiKTAŞ.

edit: SAHi KURULUSUNDAN BERi HiC BESiKTAS SAMPiYONLAR LiGiNDE GRUPLARDAN CIKTI MI?

ne sacma yorumu la . turk takımı oldugu icin eleştirmeye hakkım vardır. ki olmasada eleştirebillirim. 2 yılda 90 miyon euro para harcamıslar ama ortada sampiyonlar liginde hiçbir gruptan cıkabilecek takım kapasitesi goremiyorum.
© copyright 2005 - 2026