bugün

nil nil nil

"affettim gitti lan ;)" demek istediğim yazar. kapım her zaman açık.

edit: ayaz'ı tanımamamazlıktan gelmesini tembihlediğim yazardır ayrıca. $akala$ıyoruz kanki$.
© copyright 2005 - 2026