bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- biz arap değiliz biz türk üz6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- ismail kartal16
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- tuncay güney2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- the god himself3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- yazın yapılabilecek işler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- nady bondar2
- donald trump5
- erectovanga2
- gözde celep2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlükteki zengin yazarlar4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- şansın yaver gitmesi2
- nervio3
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
yıl 2004. mekan ankara-saklıkent. hepimizde bir heyecan ki sormayın. çünkü isveçli elf sanatçıların grubu therion konser verecek az sonra.
kapıda saatlerce beklememize, uykusuz ve yorgun olmamıza rağmen mutluyuz çünkü onları dünya gözüyle görme imkanımız mevcut. çulsuz bir mülkiye öğrencisi olarak çok da para bayılmışım ama bu therion'u görme heyecanının yanında sönük kalmış.
neyse karanlık ortam, elime biri bira tutuşturmuş, ben de bu ne der gibi bakınıyorum, millet deli gibi böğürmekte. ışıklar yandı, çıktı grubumuz, başladı söylemeye. ben de bağırmakla, tepinmekle meşgulüm. ama bu sevincim uzun sürmüyor. gümmm! elektrikler gidiyor.
olsun, diyorum. nasılolsa jeneratör vardır. evet bildiniz, yokmuş. elektrik sürekli gidip geliyor, defalarca başlanıyor konsere ama namümkün. sinirle kapıya doğru hamle yapıyorum. bu arada elektrik tekrar geliyor. bir nağme, yahu diyorum bu hangi albümden? ulan kafam olmuş bir milyon meğersem adamlar istiklal marşı'nı icra ediyormuş. vay anasını demeye kalmadan elektrik sonuncu olarak, bir daha gelmemek üzere gidiyor ve ben öfkemle kalakalıyorum.
tabii kalabalık öfkeli "s..klikent", "saklıkent g..tüne trafo girsin" diye bağırıyor millet. ortalık karışınca arkadaşla kaçmayı uygun buluyoruz.
işte böyle bir anımdır. ankaradan sonra gerçi istanbul'da adam gibi konser verebilmişler. herşeye karşın seviyorum onları. ama içimde kalmadı değil hani.
kapıda saatlerce beklememize, uykusuz ve yorgun olmamıza rağmen mutluyuz çünkü onları dünya gözüyle görme imkanımız mevcut. çulsuz bir mülkiye öğrencisi olarak çok da para bayılmışım ama bu therion'u görme heyecanının yanında sönük kalmış.
neyse karanlık ortam, elime biri bira tutuşturmuş, ben de bu ne der gibi bakınıyorum, millet deli gibi böğürmekte. ışıklar yandı, çıktı grubumuz, başladı söylemeye. ben de bağırmakla, tepinmekle meşgulüm. ama bu sevincim uzun sürmüyor. gümmm! elektrikler gidiyor.
olsun, diyorum. nasılolsa jeneratör vardır. evet bildiniz, yokmuş. elektrik sürekli gidip geliyor, defalarca başlanıyor konsere ama namümkün. sinirle kapıya doğru hamle yapıyorum. bu arada elektrik tekrar geliyor. bir nağme, yahu diyorum bu hangi albümden? ulan kafam olmuş bir milyon meğersem adamlar istiklal marşı'nı icra ediyormuş. vay anasını demeye kalmadan elektrik sonuncu olarak, bir daha gelmemek üzere gidiyor ve ben öfkemle kalakalıyorum.
tabii kalabalık öfkeli "s..klikent", "saklıkent g..tüne trafo girsin" diye bağırıyor millet. ortalık karışınca arkadaşla kaçmayı uygun buluyoruz.
işte böyle bir anımdır. ankaradan sonra gerçi istanbul'da adam gibi konser verebilmişler. herşeye karşın seviyorum onları. ama içimde kalmadı değil hani.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar