halkla ilişkiler

bu kadar önemli olupta ülkemizde çok gereksiz görünen bu mesleğin bide önlisansını okumuş biriyim, stajımı bi belediyede yapıyorum, burda şöyle halkla ilişkiler= hizmet masası diğer belediyelerde değişiiiiik beyaz masa... = kalabalık.
© copyright 2005 - 2026