bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- yazarların imza parfümleri14
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- bitcoin2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kadınların yanlış yapması3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- allah2
- am okşama4
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- sözlük kızlarının vücutları15
türkiyeli ermenilerin ingiltere seyahatleri sırasında çok sağlam organizasyonlarla ingiltere'deki türk düşmanlığını arttırdığına , ikili oynadıklarına , türkiye'de şirin ingiltere'de "ermeni" olduklarına bizzat şahit olduğum bir millet için , pek iyi şeyler söyleyemeyeceğim. türkiye ermenilerinin alayına bok atmak , kimsenin haddine değildir , bunun yanı sıra yanlıştır. fakat diğer iyi niyetli genellemeler gibi , bu da insanı yanlışa götürür. tabiki diasporanın saçmalıklarıyla uzaktan yakından alakası olmayan , soykırımmış , katliammış , zerre umrumda değil diyen , şimdiye ve ileriye bakan ermeniler vardır tabiki. fakat diğerleri ? benim bizzat gördüklerim ? türk kimliğimi gizleyip , fred mahlasıyla türklere giydirip , devamını getirmesini ona bıraktığım çeşitten ermeniler ? türk olduğumu gizleyip , çanakkale'de türklere giydirip , dedemi öldürdüler ayağı çektikten sonra adamın dediklerini duyunca gülecektim az kalsın. yok yaralıları öldürdüler , kimyasal silah kullandılar , çanakkale'yi kastediyor. ulan tarih bilmesek bizi sikecek adam , biz değil miydik yaralı yeni zelanda askerini sırtlayıp kendi cephemize götüren , biz değil miydik yemeksiz , susuz , cephanesiz savaşan , neyin kimyasal silahı ? oldu olacak nuke yolladı fakat örtbas etti türkler bunu deseydin.
lafın özü , türkiye'de olanların %95'inin bölücü ve türkiye'nin aleyhine çalışan insan müsveddeleri , yurtdışındakilerin de %99.9'unun türkiye ve türk karşıtı olduğu millettir.
devlet bazında incelersek , güney kafkasyalı olmalarına rağmen kafkas kanından nasiplerini almamışlardır. dünya üzerinde yaptıkları ne varsa (edebiyat ve sanat da dahil buna) , ruslar sayesindedir. ermenistan devletinin temel politikası "götü rusa daya , bak keyfine."dir. devlet olarak katliamcı , türk düşmanı (suçlamıyorum zira ben de bir ermeni düşmanıyım) , işgalci ve yüzsüzdürler. barış diye ağlarlar , çözüme yanaşmazlar , aksine bir de tehdit ederler karabağ için savaşırız falan diye.
kötü millet yoktur , kötü insan vardır denir ya , aha bu ermeniler çürütür cinsten bu teoriyi. evet arkadaş , bir milletin %99.9'u kötüyse , o millet de kötüdür , onlar da ermenilerdir.
lafın özü , türkiye'de olanların %95'inin bölücü ve türkiye'nin aleyhine çalışan insan müsveddeleri , yurtdışındakilerin de %99.9'unun türkiye ve türk karşıtı olduğu millettir.
devlet bazında incelersek , güney kafkasyalı olmalarına rağmen kafkas kanından nasiplerini almamışlardır. dünya üzerinde yaptıkları ne varsa (edebiyat ve sanat da dahil buna) , ruslar sayesindedir. ermenistan devletinin temel politikası "götü rusa daya , bak keyfine."dir. devlet olarak katliamcı , türk düşmanı (suçlamıyorum zira ben de bir ermeni düşmanıyım) , işgalci ve yüzsüzdürler. barış diye ağlarlar , çözüme yanaşmazlar , aksine bir de tehdit ederler karabağ için savaşırız falan diye.
kötü millet yoktur , kötü insan vardır denir ya , aha bu ermeniler çürütür cinsten bu teoriyi. evet arkadaş , bir milletin %99.9'u kötüyse , o millet de kötüdür , onlar da ermenilerdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar