bugün

yds 2009

tahminen geçen seneye göre daha zor olacak sınavdır.
bilinenin aksine ise sınavın zor olması bence bir avantajdır. bu sayede öğretmen lisesi mezunları ile aradaki fark kolaylıkla açılabilmektedir. 2004 yılında yds' ye girmiş, kazanmış, ve 2008 yılında ingilizce öğretmenliğini bitirmiş bir öğretmen olarak gözlemlediğim şey ; sonu çift olan yıllardaki sınav soruları oldukça basit, tek olan yıllardaki sorular ise zor olmaktadır. bunun en basit kanıtı geçmiş yılların deneme sınavlarını çözmektir. 94 net çıkartmış biri olarak adaylara verilebilecek en büyük tavsiye lütfen ama lütfen deneme çözünüz. hatta ve hatta iki denemeyi ard ardına çözünüz.
(bkz: kolay gelsin)
© copyright 2005 - 2026