bugün

arsiz

teoman ın, hande yener ile yapmayı planladığı düet parçası. soy beni içim rahat falan diyor hocam bu gene:

Saklayamayız artık aşkı
Alev aldık
Söndüremeyiz yandık
Deli yel aldı

Tesadüf değil
Bu yangını sen çıkardın
Geç kaldın, yine geç kaldın
Yarım kaldım, sensiz kaldım

Aşk varsa karşında
Kim yenebilir
Zamanımı kim yenebilir
Savaşma boşuna
Ne olabilir
Ne şimdi ne sonra ödün verir

Çal kapımı çal
Bu ruh arsız, kararsız
Soy beni içim rahat
Aklım tutarsız

Çal kalbimi çal
Bu ruh kararsız
Çöl gibi içim kurak
Susuz ve yalnız.
© copyright 2005 - 2026