bugün

the mist

--spoiler--
sonunun acayip şekilde içime oturduğu film. ulan her film iyi sonla bitmesin diye eleştri yapıyoruz da kötü olunca da böyle içe oturuyor insanın. 3 kere izledim bu filmi her seferinde sonunda içimde bir ağırlık.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026