bugün

likör

Beşiktaş'ta ilk likörümü içtim. Kahveliydi, alkollu icecek olduğu için doğal olarak aciydi(Benim tecrübem aci olduğu yönünde), şeker miktarı fazlaydi.
© copyright 2005 - 2026